• Wpisów:19
  • Średnio co: 74 dni
  • Ostatni wpis:3 lata temu, 11:35
  • Licznik odwiedzin:4 350 / 1487 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
No siema , siema. Dlaczego mnie nie byyło? Nie miałam laptopa...no cóż , w naprawie był Ale już jest. Dbam o siebie , ćwicze i wgl.Aż mam gorączke ,akurat w dzień wagarowicza ;x
Wiecie..Mało jem. Dlaczego? Bo takie ćwiczenia jak miley cyrus sexy legs itp to one dodają masy mięśniowej. Nie chudne przez nie..tylko mam bardziej umięśnione nogi -_- No cóż , radzę sobie.
Ogólnie zaczynam mieć na szczęście coraz wyższą samoocene , co jest dobrze. Chyba nawet bardzo. Noo to ten , wiosna *_* Ciepło , uhuh ;* Jaa se chudne , z czego się ciesze , i na szczęście rosną mi włosy dzięki drożdżom. Eh , czekam na 15 , albo 16 urodziny. Chcę poznać fajnego chłopaka..wiecie chyba o co chodzi ;p Taki , żeby był moim najlepszym przyjacielem. Ja wieżę że się zmienię na lepsze do Liceum. No to ten , dzisiaj nie ma ćwiczonek bo chora w łóżku
 

 
No no postanowiłam !
Rano będę ćwiczyć . Normalnie wstaję o godzinie 70.. będę wstawać 6:30 i codziennie rano robić Tiffany - boczki i Mel B brzuch i pośladki. Potem po obiedzie coś jeszcze
Nie było mnie tyle czasu - to przeszłość. Teraz liczy się teraźniejszość. Kupiłam książkę ,,Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku" Demi Lovato. Bardzo ja wam polecam..motywuje mnie i pomaga
dzisiejsze ćwiczenia ;
- Tiffany boczki
- Mel b brzuch
no mało jest , ale to dlatego że okres.
Jutro rano te ćwiczonka , potem jade na 2 h tańcow a już pod wieczór będzie 30 min rowerka. Chyba dobrze robię A wam jak idzie?
 

 
Nie było mnie..boże
32 dni. nie było..dlaczego? Nie , to nie lenistwo I NIE WMOWI MI TO NIKT ! . To to , że mam problemy. Jebie sobie wszystkoniszcze życie i wgl..ale spiełam dupe i wziełam sie za siebie. od jutra powracam , z nową siłą i motywacją !
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
A idzie mi dobrze nie bede pisala bilansu b jestem na to zbyt leniwa ;/
ale ilość kcal to 867/1200
ćwiczenia ;
Mel B - brzuch
Mel B - nogi
10 nożyc
25 brzuszków
Wall Sit Challegne 30 sec
20 min rowerek

do nowego ciała ; 154 dni
o
Dziewczyny jest sprawa
bo jak wiecie , jadę do tego Londynu. Ale niedawno był pogrzeb mojej babci , co przyniosło strasznie duże koszty dla rodziny. Samo wykopanie ziemi kosztowało ponad 500 zł..
a wycieczka wynosi 1090.
Niestety, teraz mam troche małe problemy finansowe , i nie mam pieniędzy ..nie wiem co z tym Londynem . A to jedyna okazja żebym mogła pojechać także są może osoby tutaj które chciałyby kupić spodnie , bluzy , bluzki , bransoletki z muliny? niech się odezwą na priv (((
to są bransoletki , zrobię również jakieś na zamówienie
trzymajcie sie
  • awatar Siedzę i Myślę...: :( 3mam kciuki za wszystkie marzenia i życzę powodzenia ze wszystkim...
  • awatar arabrab: moja babcia też niedawno zmarła , więc rozumiem ;/ i przykro, że macie problemy finansowe , ale bardzo dobrze, że chcesz sama coś zrobić ;) mam nadzieję, że się uda pojechać do tego Londynu :* podwodzenia, zapraszam też do siebie, bo dopiero zaczęłam tutaj na pingerze :D
  • awatar Dzulieettaa!: swiety blog! wpadij do mie i po obserwuj!:):*
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (8) ›
 

 
Wy wiecie dziewczyny że pingerowiczki są sttrasznie miłe? Ja poznałam jedną 2 dni temu , ustaliłyśmy sobie razem plan i ilość kcal. Polecam wam poznania większość dziewczyn , razem zawsze lepiej ! Jeju tak mi szkoda dziewczyn ktore się głodują...nawet nie wiedzą jak wyniszczają swoje ciało. Gdyby ćwiczyły miały by takie piękne , a tak to będzie może i chude , ale za to nie najladniejsze..ale nikogo nie można zmuszac , ważne żeby się sobie podobac
Jutro badania . Mam podejrzewaną astme eh , ale no trudno.
Dzisiejszy bilans ;
śniadanie ; 2 kromki chleba graham z 2 ogórkami , szynką i serem = 68 kcal
obiad ; 5 pierogów ( nie powinnam ich jeść ) = 436 kcal
razem :
504/1200 kcal

dziwne że dzisiaj tak mało
do nowego ciała : 5 z 160 dni
zostało 160 dni
będzie dobrze
wyjazd do Londynu w maju
ćwiczenia ;
Mel B - Abs
Mel B - pośladki
Wall Sit Challegne - 20 sec
20 brzuszków
5 nożyc


Chyba dobrze mi idzie

zaczęłam pić drożdże na włosy , muszą mi urosnąc ;x
trzymajcie się chudo ! ;*
  • awatar Rummer: Masz ekstra nastawienie! Ja narazie nie znalazkam zadnej przyjaciółki tutaj. :c Zapraszam do mnie i obs.
  • awatar LilaJo: Plaster sera ma ok.70kcal. ;) Ja też chce do Londynu. :)
  • awatar Thiny: ale i tak ładnie ten bilans wyszedł;)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
Jest jak narazie dieta bardzo dobrze rozpoczęta . Mam plan i będzie dobrze . Mam kolejną motywację. Jeżeli osiągnę mój cel (wyrzeźbiony brzuch , szczupłe nogi , niższa waga ) kupie sobie :
- http://www.tuptup24.sklep.pl/obuwie-damskie/nike-air-max-90_p_56.html lub http://www.tuptup24.sklep.pl/obuwie-meskie/nike-air-force-1_p_218.html bo nie wiem ktore lepsze ;/

- http://50style.pl/nike-spodnie-nike-legend-2-0-ti-dfc-capri-nike-damskie,marka,NI,WW,64154394.bhtml

- http://50style.pl/nike-t-shirt-tee-bf-expld-brand-ftr-nike-damskie,marka,NI,WW,69501490.bhtml

z taką motywacją robię wszystko

ćwiczenia : 10 nożyc (pozioziomych i pionowych )
- 10 przysiadów
- 20 brzuszków
-

Narazie tyle , jestem zmeczona..w środe był pogrzeb mojej babci. W kaplicy byłam taka spokojna.. powstrzymywałam się od płaczu. Gdy wszyscy kładli wieńce na grób..rozpłakałam się . Moja starsza siostra ( 21 lat ) przytuliła mnie. Kochana. Już lepiej.

Piję ostatnio bardzo dużo płynów..potrafię wypić 4 L wody dziennie zielona herbata , czerwona herbata , czekolada na gorąco..oh Dobrze jest

Wiecie co robię jak chcę zjeść pączka lub coś innego tuczącego?
Biorę to do ręki , ide przed lustro , patrze na siebie , potem na tę tuczącą słodycz , i wyobrażam sobie co by było gdybym ją zjadła . Eheeh i już jej nie zjem !

Wiecie jaka jest jeszcze motywacja? Gdy idziecie na zakupy , widzicie jakąś rzecz która wam się podoba , a jest za mała i przyciasnawa..co wtedy robimy? Gdy ćwiczymy , myslimy o niej

Chudego <3
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Potrafię ale mi się nie chce..dokładnie . Jestem samotna dziewczyną pod kazdym wzgledem ;/ brak przyjaciol , wszystkiego..
Jeżeli otrzymam wagę jaką pragnę , postanowiłam że sobie kupię pare rzeczy , nie tylko ubrania

- i'Phone (zbieram pieniądze )
- laptopa
- spodnie chachi ( już mam pieniądze )
- bilet na koncert

to tyle. Jak narazie , mam motywacje do ćwiczeń. Wszystko będę miała ,wystarczy że schudne . W wakację porozdaję ulotki , popracuję z niby koleżanką , i zarobię . I będę miała to o czym marze. Dzisiejszy bilans ;

- kromka ciemnego pieczywa z ogórkie i szynką (45 kcal )
- drożdżówka

wiem że nie powinnam jeść tej drożdżowki , ale byłam strasznie głodna
dzisiejsze ćwiczenia :

- 10 nożyc
- 5 przysiadów
- 10 brzuszków
- 30 minut rowerka
- 10 minut na orbiterku
-

jest jak narazie dobrze , prawda?

Kochane , piszecie o motylkach i wgl w pisach..o co z nimi chodzi? możecie mi powiedzieć? nie chodzi o butterfly project , tylko o to jak się pytacie czy są tu jakieś motylki ja nie wiem o co chodzi (
musze sobie tee tagi zapisac bo nie chce mi sie ciagle pisac body ,ispiracje ,stomach ,odchudzanie ,ciało ,włosy ,brzuch ,nogi ,dieta ,leg
  • awatar mała_pomarańcza: motylki to dziewczyny, które chcą schudnąć mimo wszystko, robią sobie tygodniowe głodówki i jednym słowem- wyniszczają organizm myśląc że po tym będą wyglądać pięknie. + super ćwiczenia, ale powinnaś jeść więcej a zdrowiej :)
  • awatar Carro: tu chyba chodzi o motylki - dziewczyny ktore chca byc lekkie jak one ;p? a te spodnie to jakieś dziwne są, az z ciekawosci je wygooglowalam :d
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
jezu ja nie wierze..
nic mi sie nie chce. nic
KURWA MUSZE SIE WKONCU WZIASC ZA SIEBIE A NIE SIEDZIEC PRZED KOMPUTEREM I NARZEKAC
ten semestr zawaliłam , ja musze mieć pasek na koniec roku..tak nie może być. Muszę się zmienić , schudnac..bedzie dobrze
Niby jestem tak pozytywnie nastawiona a tu..gówno. Tak , jedno wielkie gówno. od poniedziałku mam ferie. zmienię się w ciągu tych 2 tygodni..chociaż troszkę . Będę mało jeść i cięzko ćwiczyć , oraz uczyć sie.. -_-
No cóż , trzeba. Nie może tak być..chce mieć jędrne pośladki , chudziutkie ale kształtne nóżki , płaski umieśniony brzuszek (

moja waga to 68 a wzrost to 170 cm. Chce ktoś ze mną? ustalić ćwiczenia , i może z raz czy dwa głodówke? ktoś chętny/?
  • awatar Martysiaaaa: spokojnie. w złości na siebie się planuje, a poźniej się zawala. wiem coś o tym.. ;| trzeba na spokojnie się zmotywować i ułozyć plan.. ( ja mam z tym problem ;<)
  • awatar Almost Happy: Fajnie masz, ja ma ferie od 17tego lutego.. ja bym chętnie się do Ciebie przyłączyła :D
  • awatar skinny perfection ♥: Też chcę tego samego..zastanawiam się nad głodówką, może 1x w tygodniu?
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Mam tyle postanowień , marzeń , celów na ten rok.. ALE WSZYSTKO SIĘ UDA. Jestem pozytywnie nastawiona
Nawet zrobiłam sobie listę rzeczy które chcę kupić do Lipca tego roku , jak już schudne
Zrobiłam sobie nawet ładny plan co do ćwiczeń z nożycami , przysiadami i brzuszkami Ale nauki bardzo dużo ;/ Uczę się , ostatnio do 2 w nocy mi zajęło wszystko..eh masakra jest jednak motywacja i będzie dobrze
ćwiczonka ;
nożyce : 10
przysiady ; 10
brzuszki ; 10

tylko tyle. Dlaczego? chcę zacząć od małej ilości a potem stopniowo więcej Nie robiłam żadnych innych ćwiczen , bo mam jeszcze mase nauki
bilansu nie dodam , zjebał się (
moje wymiary ;
łydka ; 37 cm
uda ; 59 cm
obw w pasie ; 95 cm
brzuch ; 89 cm
pośladki ; 102 cm
biodra ; 95 cm
nadgarstek 15 cm
kostka ; 23 cm
nad kolanem ; 44 cm

Schudnę , opadną im szczeny jak mnie zobaczą

Miłego wieczorku chudzinki ! <3
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Od nowa. WSZYSTKO !
Dlaczego nie kontynuuje diety. Dlaczego? zaczynam od nowa. nie , to nie chodzi o lenistwo tylko o brak czasu. tak , dokladnie to . nic innego
blagam , pomozcie mi sie zmotywowac ! Do Londynu 150 dni ! ja chce te cialo..te 48 kg. pomozcie mi , blagam ;C
Chce takie ciało http://i49.tinypic.com/2n8a0eh.png , idealne...jakie ja moge ćwiczenia robic? błagam pomozcie ! :C
idealne ono jest , bede miała , ale muszę mieć motywację i ćwiczenia...jeja ;c
od jutra ćwiczonka , picie drożdży i wyzwania.
Bedzie dobrze
  • awatar niespelniona00: taką motywację musisz znaleźć w sobie :P trzeba się brać do roboty, bo my cię możemy wspierać, ale dużo zależy od ciebie. Zacznij ćwiczyć, zdrowo jeść i zobaczysz, że będzie coraz lepiej :)
  • awatar perfrect_women: ZAPRASZAM DO TESTOWANIA DARMOWYCH KOSMETYKÓW I NIE TYLKO :http://testmetoo.com/dolacz-do-nas/?token=f43d8fc76f220dfcee2066c8d6965476
  • awatar iamRika: Ćwicz.. cokolwiek, nie szukaj daleko i w końcu się uda.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (7) ›
 

 
Jest okej nawet. Dzisiaj były mikołajki..dostałam taki śliczny kubek w serduszka <3 Ciekawi mnie jaką beke miała ze mnie klasa jak zobaczyła jaki dostałam kubek od chłopaka...kurwy jedne.
161 dni do Londynu - tyle czasu aby schudnąć z 69 na 49 kg. Nawet wystarczająco , tak mi się wydaje

http://fesswybitnie.com/index.php polecam tą stronkę ! Zajebista naprawdę )
Ja narazie zbieram kase , w miarę dobrze im idzie. Bo chcę najpierw nazbierać potem zamówić kilka rzeczy niż co chwilkę zamawiać XDD

Ciekawi mnie czy wgl z klasy mnie ktoś lubi...hahahha zabawna jestem
Oni są śmieszni
chcą coś to o mnie pamiętaja...jaka tu do cholery logika?! Eh , okropna ;/
Zaczęłam wyzwanie plank , brzuszki , przysiady , ściana , nożyce
Dobrze mi idzie , ale po pierwszym dniu brzuszków ( 90 ) zakwasy gwarantowane miałam xdd
Ale już jest lepiej i mogę kontynuować

Nauka nauką..nawet ok. Mam tylko zagrożenie z historii , ale cii ;pp
Poprawi się !

A do świąt tylko 18 dni..
Spinam dupę , ćwiczę , uczę się , pomagam w domu , znajduję czas dla siebie..idealnie .

Jakoś ostatnio czuję się samotna. I dobrze mi z tym szczerze...to lepsze niż fałszywi przyjaciele.

A co u was? ;*
  • awatar Siedzę i Myślę...: napewno uda Ci się zrzucic zbędne kilogramy:)
  • awatar Odchudzanie bez efektu jojo: W jakiej cenie są topy z tej strony? :P Bo chyba trzeba się zalogować, żeby zobaczyć cenę :) Niedobrze, że nie jesz :( Ja postawiłam na zdrowe jedzenie i sport. Chudnę powoli, ale wyrabiam sobie nowy tryb życia, nowe nawyki, przyzwyczajenia, buduję swoją samoocenę i kształtuję charakter. Też czasami robię głupoty. Nie wiem dlaczego, ale zdarza mi się zmuszać do wymiotów... głupie, bo nie zwracam wszystkiego. Chwila, później patrzę na swoją twarz, która wygląda wtedy strasznie... mam czerwone oczy, robię się jakaś taka fioletowa na twarzy, łzy mi lecą... a mimo to czuję się lżej. Twoi rodzice nie zorientowali się, że nie jesz? :)
  • awatar LilaJo: Dasz rade! :) Szczerze mówiac też wole czuc sie samotna niż miec fałszywe przyjaciolki.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
nom
od nowa. wszystko...dieta , głodówki , ćwiczenia .
to jest tak że wszyscy mają Ciebie w dupie , a jak coś chcą to od razu się pojawiają...jak to jest?? Normalnie to nikogo nie mam , ktos coś chce...mmm czary mary , hokus pokus przyjciele fałszywi są
tacy ludzie są śmieszni
dzisiaj dzien udany , nie mam siły nawet pisac
zabije się najlepiej
 

 
Ogarniam się ..zaczynam od nowa po prostu.
Ustalam plan , wyzwania , cele.
Będzie okej.
Jutro jadę kupić sb kurtke i chustę. Cieszę się
Wycieczka do Londynu za 167 dni...dam radę do tego czasu z 70 kg na 55 ?

Co u was misie?
dziękuję za motywację ;**
 

 
nom , jest dobrze
nie było mnie bo nie miałam wgl czasu

ja chce byc chuda , perfekcyjna,ładna....

jeju
;cc
Chce , pragne...prawgne najbardziej na swiecie !
mm jade w maju do Londynu z kolezankami ze sq ;**
co u was chudzinki? <3
 

 
Mmm
jest dobrze )
ćwiczenia :
1 h rowerek
na nic już nie mam siły ;c
mm okres się kłania :_:
źle się czuje
wykończona jestem .
Wgl się cieszę , może moja przyjaciółka z Trzebini do mnie przyjedzie na sylwestra ! <3 *_*
mmm madzia sie jara....xdd
co u was chudzinki? ;**
  • awatar Sevilian: Godzina rowerku. O mamo ♥
  • awatar Siedzę i Myślę...: dobrze sobie radzisz, ja też:) Pozdrawiam
  • awatar Ścigająca marzenia ! <3: Madzia potrzebuje pomocy zajrzyj do mnie i pomóż. Dodaj mnie do znajomych. Życzę ci Powodzenia ale widzę ze pomimo twojej wagi centymetry idą ci w dół to dobry znak :) bede do cb wpadac. A i propo 4 z przodu mi tez się marzy, a szczególnie 45. Ale ta 40 chce juz powoli zdobywać by byla trwała^^
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
2 dzień diety
2 dzień ćwiczeń
2 dzień bez słodyczy
2 dzień systematycznej nauki
Jest w miarę dobrze .
bilans ;
śniadanie - kanapka z serem i szynką
2 śniadanie w szkole - 2 kanapki z serkiem ze szczypiorkiem ( 8 lekcji miałam )
obiad ; zupa rosół
2 danie ; 4 pierogi

Te pierogi to był chyba zły pomysł ;c
ćwiczenia :
15 brzuszków
Mel B trening nóg
1 godzina na rowerku
30 minut na ..no własnie xd nie wiem jak to sie nazywa ;c że stajesz na tym i kręcisz się takie półkółka robisz poprostu xd
1 h tańca

No moim zdaniem wystarczy tych ćwiczeń Jeeszcze porobię ich troszkę , tak z 40 minut

A co u was chudzinki ? ;**
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
POSZUKUJĘ osoby która waży 67-71 kg a jej cel to czwóreczka z przodu
Chcę prowadzić wspólną diętę oraz wspólne ćwiczonka )
Kto chętny? Pisać w kom ja napisze na priv
  • awatar Odchudzanie bez efektu jojo: Ja kiedyś ważyłam 65-67. Od jakiegoś marca trzymałam wagę około 62/63 kg a teraz już ważę 57 @_@ Nie wiem czy to na pewno mój cel. Po prostu chcę się sobie podobać, być szczuplutką, wysportowaną :) Ale miło byłoby mieć 4 z przodu! :) Mam 162 cm wzrostu :)
  • awatar .entangled.life.: Ważyłam 65 kg, teraz ważę 61 kg :) Marzy mi się czwóreczka z przodu ;)
  • awatar arabrab: waże tyle... ale mój cel to 5 jednak z przodu.. ;)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›
 

 
1 dzień diety
1 dzień ćwiczeń
1 dzień bez słodyczy
1 dzień systematycznej nauki

Jest ciężko .
Bilans ;
śniadanie ; kanapka z serem
2 śniadanie ; kanapka z serem
obiad ; zupa grzybowa
2 danie ; makaron z sosem

oczywiście nic dzisiaj już nie zjem , makaronu troszkę zjadłam . Piszę bilans , kcal nie będę liczyć , bo potem będę narzekała na siebie ile to zjadłam...uhh
Ciężko jest dla tego że straciłam motywację .
Hmm , moja opinia o mnie ;
Gruba , tłusta , brzydka , nic nie wartka KURWA jestem.
przepraszam że się tak unoszę , ale nie wytrzymuje...
eh . Chciałabym być taka i taka...a więcej myślę niż robię.
Dzisiejsze ćwiczenia ;
Mel B - trening nóg
Miley Cyrus Sexy Leg Workout
Co by tu jeszcze zrobić....
hm . Ewki nie będę robić ponieważ ona dodaje masy mięśniowej , a ja chce mieć bardzo chude nogi , a przy jej ćwiczeniach takie nie będą.
W takim razie zrobię jeszcze Mel B 20 minutowy trening całego ciała oraz boczki z Tiffany
Trzymajcie się chudzinki ! ;**
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Może i zaczynam swoją dietę tysięczny raz , ale to lepiej niż nic .

Tym razem mi się uda , teraz mam motywację , nastawienie ...Motywacja to nowa szkoła i wakacje z dawną miłością . To chyba wystarczająca motywacja xdd

Aktualna waga ; 71 kg
I cel - 69 kg
II cel - 66 kg
III cel - 63 kg
IIII cel - 60 kg
IIIII cel - 57 kg
Dalej chcę kroczkami do - 55 kg.
Potem się zobaczy jak wyjdzie dalej .
Wymiary 19 listopada 2013 r
łydka ; 37 cm
udo ; 59 cm
obwod w pasie- 95 cm
brzuch - 89 cm
pośladki -102 cm
biodra - 95
nadgarstek- 15 cm
kostka - 23 cm
nad kolanem - 44 cm

Będzie dobrze ? BĘDZIE !
zero słodyczy , zero ociągania sie , zero tłustych rzeczy . Tylko zdrowa żywność.
Ja jak ja mało jem , także z ćwiczeniami będzie dobrze
Mam nadzieje że mnie zaobserwujecie
Jakie ćwiczenia i z kim polecacie?
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (7) ›